Zapytanie ofertowe nr 2024/01 z dnia 01.02.2024 roku
Zapytanie ofertowe nr 2024/01 z dnia 01.02.2024 roku
Dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych do stołówki ZSŁ w roku 2024
Termin składania ofert: do dnia 09.02.2024 r. do godz. 12:00
Termin rozstrzygnięcia: do dnia 15.02.2024 r. do godz. 14:00
Zastrzegamy sobie możliwość wyboru również w wypadku otrzymania jednej oferty.
Miejsce składania ofert drogą elektroniczną: apieczonka@tl.krakow.pl (preferowany);
Miejsce składania ofert: Sekretariat internatu ZSŁ – ul. A. Nowaczyńskiego 2, 30-336 Kraków
Osoba do kontaktu ze strony ZSŁ – Urszula Nowak
Telefon: 12 266 29 27 w. 49 , E-mail: unowak@tl.krakow.pl
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie pozaustawowym na podstawie art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j: Dz. U. z 2023 r., poz. 1605), w oparciu o Regulamin Udzielania Zamówień Publicznych w Zespole Szkół Łączności w Krakowie.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych do stołówki ZSŁ w roku 2024, w asortymencie określonym w „Przedmiocie zamówienia – formularzu cenowym” stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 1 do zapytania ofertowego, oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (kod CPV).
Główny kod CPV: 15894300-4 – Dania gotowe
Częstotliwość dostaw: średnio raz w m-cu z wyłączeniem ferii zimowych, przerw świątecznych, wakacji i innych dni uzgodnionych.
Realizacja dostaw w godz. 6:00 – 8:00
- Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
- Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia oraz z treścią Przedmiotu Zamówienia – Formularza cenowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 1 do zapytania ofertowego.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
- Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji ilościowej, polegającej na zmniejszeniu deklarowanej ilości artykułów żywnościowych do poziomu 70%, w szczególności w sytuacji zmniejszenia się liczby uczniów korzystających z wyżywienia w internacie.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamówienie obejmuje dostawy w okresie od dnia 01.03.2024 r. do 31.12.2024 r.
OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW
- Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium Najniższej Ceny.
- Kryterium oceny ofert: cena – 100 %
- Porównywaną ceną będzie cena brutto.
- W cenie oferty brutto Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty, związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy oraz ewentualne rabaty.
SPOSÓB OBLICZENIA CENY
UWAGA! W cenie ofertowej należy uwzględnić podatek od towarów i usług wg stanu prawnego na dzień otwarcia ofert, co oznacza, że w formularzu cenowym - ZAŁĄCZNIK Nr 1 do zapytania ofertowego - należy zastosować obniżoną do 0% stawkę podatku VAT na podstawowe towary spożywcze wymienione w poz. 1-18 załącznika 10 do ustawy z 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1570 ze zm.).
- Cena ofertowa winna obejmować koszty dostawy, wszystkich czynności, prac i materiałów koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie inne składniki cenotwórcze niewynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, a powstające w związku z realizacją czynności niezbędnych dla właściwego wykonania zadania objętego zamówieniem.
- Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
WARUNKI STAWIANE WYKONAWCY
W postępowaniu o udzielenie zamówienia może wziąć udział Wykonawca, który spełnia wymagania:
- Treść oferty musi być zgodna z treścią zapytania ofertowego.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- W związku z centralizacją rozliczeń podatku od towarów i usług w Gminie Miejskiej Kraków wybrany Wykonawca wystawi Fakturę zgodnie ze wzorem:
3.1. Nabywca: Gmina Miejską Kraków, Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, NIP 676 101 37 17.
3.2. Jednostka odbierająca: Zespół Szkół Łączności, ul. Monte Cassino 31, 30-337 Kraków. - Wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu kupieckiego: płatność za przedmiot zamówienia zostanie dokonana przelewem z terminem do 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, na wskazany na fakturze rachunek bankowy Wykonawcy.
- Jeżeli wpłynie oferta, której cena lub ceny jednostkowe wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, Zamawiający zobowiązany będzie do zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy.
- Oferta podlega odrzuceniu, jeżeli nie spełnia ww. wymagań Zamawiającego.
WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- Realizacja dostaw w godz. 6:00 – 8:00.
- Częstotliwość dostaw: średnio raz w m-cu z wyłączeniem ferii zimowych, przerw świątecznych, wakacji i innych dni uzgodnionych.
- Dostarczane artykuły żywnościowe powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi. Dostarczana żywność musi być świeża, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodnym z obowiązującymi normami.
- Dostarczone produkty muszą być zgodne z opisem zawartym w treści złożonej oferty.
- Artykuły dostarczane przez Wykonawcę muszą spełniać następujące wymogi:
a) smak i zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków.
b) właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, biologicznych, oznak i pozostałości szkodników, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych.
c) opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne. - W przypadku braku dostawy produktów lub dostawy produktów niespełniających wymagań: jakościowych lub ilościowych lub asortymentowych, lub w przypadku dostawy produktów środkiem transportu niespełniającym wymagań określonych w ust. 11 poniżej, Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy w całości lub części oraz niezwłocznie zawiadomi o tym Wykonawcę i złoży Wykonawcy reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, wyznaczając jednocześnie termin dostawy.
- Wykonawca realizuje dostawy w zamówieniach częściowych, określonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy telefonicznie lub e-mailem najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę.
- Transport, dostawa i rozładunek do magazynu realizowane będą na koszt Wykonawcy.
- Wykonawca wniesie zamówiony towar do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
- Wykonawca użyczy nieodpłatnie pojemniki przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
- Środki transportu wykorzystywane do przewozu artykułów żywnościowych muszą spełniać określone w stosownych przepisach wymogi sanitarno – higieniczne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskich do celów sanitarno – epidemiologicznych, które okażą na każde żądanie Zamawiającego.
- Opakowania jednostkowe dostarczanych artykułów żywnościowych muszą posiadać atest dopuszczenia do kontaktu z żywnością.
- Opisy identyfikacyjne na dostarczanych artykułach żywnościowych – zgodnie z aktualnymi wymaganiami znakowania żywności. Dostarczany towar winien być w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące m.in.: nazwy i adres producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminy przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunki przechowywania. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
- Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży.
- Zamawiający przewiduje możliwość zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, w przypadku wprowadzania zmian przepisów prawa dotyczących wysokości stawki podatku od towarów i usług lub innych podatków i opłat mających bezpośrednie zastosowanie do ceny zaoferowanej przez Wykonawcę, pod warunkiem, iż zmiana ta nie powoduje zmiany w sposobie realizacji przedmiotu umowy, a zakres zmian wynikać będzie z wprowadzonych zmian przepisów prawa.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wybranego Wykonawcy w przypadku przynajmniej dwukrotnego niedochowania powyższych warunków realizacji zamówienia.
Oferta winna zawierać:
- ZAŁĄCZNIK Nr 1 do zapytania ofertowego – wypełniony Przedmiot zamówienia – Formularz cenowy.
Komisja Przetargowa:
- Agnieszka Pieczonka
- Agata Szpyt
- Urszula Nowak
Informacja o wyborze oferty
Zapytanie ofertowe nr 2024/01 z dnia 01.02.2024 roku
Przedmiot zamówienia publicznego: Dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych do stołówki ZSŁ w roku 2024
Postępowanie przeprowadzono w trybie pozaustawowym na podstawie art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), w oparciu o Regulamin Udzielania Zamówień Publicznych w Zespole Szkół Łączności w Krakowie.
Zamawiający na podstawie § 7 o ust. 16 Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Zespole Szkół Łączności informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o złożonych ofertach.
Ofertę złożyło:
Przedsiębiorstwo Przemysłu Mięsnego "Taurus" Sp. z o.o.
ul Legionów 58
39-220 Pilzno
NIP 872 21 37 882
Złożona oferta była jedyną ofertą złożoną w prowadzonym postępowaniu.
Przy wyborze Wykonawcy zamówienia publicznego komisja kierowała się:
1. Zgodnością ze specyfikacją zamówienia
O terminie rozpoczęcia realizacji zamówienia publicznego Zamawiający poinformuje wybranego Wykonawcę.
Podpisy członków komisji:
1. Agnieszka Pieczonka
2. Agata Szpyt
3. Urszula Nowak